Aktualności

Nowe smaki na europejskich trasach Lufthansy w Business Class
Lufthansa wprowadza świeże podejście do serwowanych posiłków w klasie biznes na lotach krótkiego i średniego zasięgu. Nowa oferta kulinarna pod nazwą Europa à la carte powstała we współpracy ze znanym szefem kuchni Johannem Laferem, zespołem kulinarnym Lufthansa Airlines oraz partnerem cateringowym Gate Gourmet. Menu, inspirowane europejskimi kierunkami przewoźnika, łączy różnorodność smaków z lokalnym charakterem regionów, do których lata Lufthansa.
Kuchnia najwyższej jakości z lokalnym charakterem
Nowe dania przygotowywane są w oparciu o trzy główne filary: najwyższą jakość składników, bogatą różnorodność potraw oraz nacisk na pochodzenie ekologiczne produktów. Lufthansa aktywnie wspiera lokalnych dostawców, wybierając tych, którzy bazują na tradycyjnych metodach i zrównoważonych praktykach, zwłaszcza w kontekście mięsa i nabiału.
Kulinarna oferta nie tylko zaspokaja głód – ma także dostarczać przyjemności. Dzięki podejściu „mniej znaczy więcej”, każdy posiłek oparty jest na świeżych składnikach i naturalnym smaku. Estetyka serwowania odgrywa równie ważną rolę – starannie dobrana kompozycja na talerzu czyni z każdego dania małe dzieło sztuki, przygotowywane przez profesjonalnych kucharzy, a nie maszyny.
Twoje danie, Twój wybór – poznaj usługę Pre-Select
Dla jeszcze większego komfortu pasażerów Lufthansa umożliwia wcześniejszy wybór dania głównego dzięki funkcji Pre-Select. Ta usługa dostępna jest dla pasażerów klasy biznes podróżujących na trasach dziennych trwających ponad dwie godziny. Dzięki temu możesz dopasować swój posiłek do indywidualnych preferencji jeszcze przed wejściem na pokład – tak, aby podróż rozpocząć z pełną satysfakcją kulinarną.